Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 12:13 - Да си сверим часовниците...
Автор: doors Категория: Други   
Прочетен: 976 Коментари: 1 Гласове:
0



Китайците определят времето по очите на котката image
Веднъж разхождайки се из покрайнините на Пекин разбрах че съм си забравил часовника и попитах едно дете колко е часът.
Малчуганът от Небесната Империя отначало се поколеба,но после размисли и отвърна:"Ей сега ще ви кажа".След няколко мига се завърна с едно доста едра котка в ръцете и гледайки я,както се казва право в очите рече уверено:"Няма още обяд"....и това било наистина така.
Когато се свеждам на хубавата Стефания,която е славата на своя пол,гордостта на сърцето ми и уханието на дъха ми,все едно денем или през нощта,на ярка светлина или в непрогледен мрак - в глъбините на божествените й очи аз винаги виждам,винаги ясно един дълъг,тържествен и безкраен като пространството час...без минути и без секунди,един неподвижен час,неотбелязан от никой часовник и на всичко отгоре лек като въздишка и бърз като мигване на окото.
И ако някой досадник дойде да ме безпокои,когато моя поглед се е спрял на този дивен часовник,ако някакъв зъл безжалостен генийй,някакъв демон ми каже:"Защо се взираш толкова внимателно?Какво търсиш в очите на това същество?Виждаш ли времето там прахоснико,безделнико смъртен?" аз ще отговоря без колебание:"Да виждам времето!Виждам Вечността!"
Не е ли,госпожо и този мадригал достоен за похвала,не е ли превзет и той като вас?Наистина аз изпитвам такова удоволствие,когато извезвам тази натруфена галантност,че не искам нищо от вас в замяна.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doors - Моя фаворит....страхотно е :)
13.06.2007 12:14
Моя фаворит....страхотно е :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doors
Категория: Други
Прочетен: 21238
Постинги: 9
Коментари: 18
Гласове: 63
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031