Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2007 12:11 - Полушарие в една прическа
Автор: doors Категория: Други   
Прочетен: 435 Коментари: 0 Гласове:
0



Остави ме дълго...дълго да вдишвам мириса на твоите коси,да потопя лицето си в тях - тъй както жадният в някой извор...и да ги развявам с ръка като уханна кърпа,за да наситя със спомени въздуха и с миризма на бонбончета.
Ах ако можеше да знаеш какво съзирам,какво усешам,какво долавям сред твоите коси!Душата ми плува сред тия ухания,както душите на другите хора сред вълните на музиката.
Косите ти - сън,изпълнен с платна и мачти,в косата ти плискат безкрайни морета,чиито мусони ме отнасят към прекрасни земи,където просторът е по-лазурен и по-бездънен,където въздухът благоухае от плодове,от листа и човешка плът.
Сред океана на твоите коси аз съзирам пристан,огласян от меланхолични напеви,гъмжило от смели хора от всички нации,кораби - най-различни,с причудливи изящни линии,изрязани на фона на безкрайното небе,нажежено от вечния зной.
Сред ласките на твоите коси аз отново откривам унинието на безконечните часове,прекарани върху дивана в каютата на един чуден кораб,полюшван от неусетното вълнение на залива,сред саксии с цветя и съдеове с изстудена вода.
Сред пламъците на твоите коси аз вдишвам мириса на тютюн,примесен с опиум и захар,в нощта на косите ти виждам как грее безкраят на тропическото небе,по мъхестите крайбрежия на твоите къдрици аз се опивам от мириса на катран,на мускус и кокосово масло.
Остави ме по-дълго да хапя твоите тежки и руси плитки.Когато захапвах косите ти - буйни и дълги - на мен ми се струва че вкусвам забравени спомени....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doors
Категория: Други
Прочетен: 21239
Постинги: 9
Коментари: 18
Гласове: 63
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930