Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2007 12:19 - Коя е истинската?
Автор: doors Категория: Други   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
0



Познавах една Беатриче,която пораждаше чувстото за идеал,и чиито очи разпалваха жажда за величие,за красота,за слава и за всичко,което те кара да вярваш в безсмъртието.
Но това чудесно момиче бе твърде красиво за да живее дълго...то умря няколко дена след нашето запознанство.Погребах го сам един ден,когато пролетта размахваще своята кандилница и уханията нахлуваха и в самите гробища.Погребах го...плътно затворено в ковчег от уханно и негниещо дърво...като в египетски саркофаг.
И понеже не откъсвах поглед от мястото,където бях заровил своето съкровище,сърнах внезапно едно същество,което изумително приличаше на покойната,и което тъпчейки прясната пръст истерично и необуздано се задъхваше от смях и ми казваше:"Аз съм истинската Беатриче!Аз съм оная безподобна негодница!И за наказание на твоята лудост и заслепение ще ме обичаш такава каквато съм!
Но аз разярен й отвърнах:"Не!Не!Не!" и за да подчертя отказа си толкова силно тупнах с крак по земята че той потъна чак до коляното на пресния гроб.И като вълк,попаднал в капан,останах....и може би завинаги - привързан към гроба на моя идеал



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doors
Категория: Други
Прочетен: 21237
Постинги: 9
Коментари: 18
Гласове: 63
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031